Että osaa ihminen olla tyhmä. Tai noh ainakin siltä tuntui (tuntuu ehkä vähän vieläkin), kun tätä blogiani väsäilin. Jotenkin ei vaan saa ajatuksia kasaan, että osaisi ajatella lävitse edes yksinkertaisia muokkaus-juttuja. No muttas tässä sitä nyt kummiskin ollaan. Ihan ensinnä kiitokset ihanasta sivupohjasta Kikille. Hän nikkaroi kaikenlaisia kauniita pohjia, joista oli kyllä kamalan vaikea valita. Jahka minä saan itse tutustuttua kuvanmuokkauksen ja sen jälkeen koodauksen saloihin, niin enköhän vielä joskus saa itse väsättyä oman pohjan. Tahto on ainakin kova ellei muuta.

Eli näin muutoin sitten voisin vain tähän tiedottaa, että tarkoituksena on siis alkaa aktiivisesti kirjoittamaan tätä omaa blogiani. Monena iltana sitä olen miettinyt ja nyt vihdoin ja viimein rohkaistuin. Mielessä kun pyörii monestikin kaikenlaisia asioita. On tämä uudelle paikkakunnalle asettautuminen vielä tässä meneillään, sekä ensi viikolla alkava uusi iltaopiskelukin. Omgs. Eli että tekee mieleni vähän purkaa näitä ajatuksia sitten tänne nettiin, kun ei tule enää foorumeiltuakaan. Joskus aiemmin sitäkin touhua tuli harjoitettua todella aktiivisesti. Toivokaamme, että edes joku silmäpari aina silloin tällöin tätä sivua selailee ja joskus jopa herauttaa jonkin sortin kommentinkin. Mielellään rohkeasti vaan, sillä en minä pure. Tämän enempi minä en näin alkujorinoihin panosta, sillä kello on jo sen verta, että näin torstai-illan tavoiksi muodostuen minä pikkuhiljaa siirryn tuonne telkkarin puolelle tästä tietokoneelta. Olen meinaan muutamiin sarjoihin koukussa aika kivasti. Mutta ehkäpä minä kerron niistä sitten joku toinen kerta ja jätän tämän turinan tähän näin ensi alkuun. Se o moro!