Kuten otsikosta voi päätellä, minä sain pätkän töitä. Kyseessä on viransijaisuus näin alkajaisiksi puolitoista viikkoa, mutta jatkokin on mahdollinen, jos tuurattavani henkilön virkavapaa jatkuu. Kuulostaa niin kauhean hienolle tuo viransijaisuus-sana. :] Minä hommailen osastosihteerinä koulussa, ja lähinnä kyseessä on asiakirjojen sähköiseen ohjelmaan vienti ja niiden jakelu eteenpäin. Homma on oikeasti mielenkiintoista ja mielekästä, mutta kyllähän se vähän jännittää ihan itsenäisesti alkaa hommia paiskimaan. Aiemmin kun olin samassa paikkaa harjoittelussa tehden samoja töitä.

Sinällään hassua, että asiat menevät aina niin kuin ne näyttävät menevän. Eli Murphyn lain mukaan. Tietysti minä olin jo sopinut työelämävalmennuksesta kaupassa hyllyttäjänä ja ehdin olla yhden päivän siellä, kun minulle soitettiin ja kysyttiin pääsisinkö töihin. Ja minä tyttöhän lähdin. Kyllä puolitoista viikkoa palkkaa on aina parempi kuin paiskia hommia ns. 8 € päiväpalkalla! Plus se lisä, että työpaikka sijaitsee lähellä asuntoani, niin ei tarvitse herätä ennen sian pieremää, jotta ehtisi bussilla töihin.

Tällaisia kuulumisia tänne pikaiseltaan. Kuten arvaattekin, kaikenlaista säätöä on näissä työasioissa ollut tämän kuun alusta saakka, joten ei ihme etten ole ehtinyt / jaksanut päivittää blogia. Koitan aktivoitua heti, kunhan saan nämä asiat paremmin rullaamaan töissä.