Tämän päivän aamu on kulunut kyllä mitä hauskemmissa merkeissä. Aamusella soitteli parvekelasittajan edustaja ja kertoi, että mikäli tahtoisin lasitetun parvekkeen, niin tulisi minulle vuokraan 15 € lisä maksettavaa. Ei paha., ei ollenkaan paha summa ja minä olin tietysti heti, että no suostun! Saavatpahan kissatkin nauttia parvekkeesta ja katsella sen ikkunoista ulos. Puhumattakaan, että minä saan yhden ekstra-huoneen, jossa nautiskella päiväaurinkoa pitkälle syksyyn. Täällä etelässä nyt muutoinkin on niin lämpöistä ja kun viime talvikin oli mitä oli, niin talvellakin voi varmaan hyödyntää tuota parveketta. Ihanaa. Olen haaveillut jo kauan lasittamisesta ja nyt se sitten toteutuu marraskuussa.

Ja ei, en puhunut omasta raskaudestani, vaan näistä suomen BB:n uusimmista kuvioista. Koko aamu on mennyt lähinnä netissä kytätessä, että koskas se Tiina tekee raskaustestin ja että onko hän raskaana. Testin hän jo teki, mutta tuloksista ei saa kuulemma puhua. Tietysti. Pidetään katsojia jännityksessä. On kyllä ollut hassua huomata, miten koukuttavaa tuo bb voi olla. HArmittaa ihan suuresti, etten sitä voi seurata. Niin paljon, että jo hetken harkitsin, että hommaisin sen netin kautta sen 24/7. Mutta toisaalta, jos minulla sellainen olisi, niin mitä muuta sitä tulisi tehtyä? Ei mitään. Parempi kun ei itseään totaalikoukuta.

Illalla alkaisi sitten ensimmäinen koulupäivä. Jännittää kyllä hivenen. Siitä kun on jo sen verran aikaa, kun viimeksi olen koulunpenkkiä kulutellut, että pakosta sitä miettii, osaako sitä vanha koira uusia temppuja. No 2 iltaa viikossa näin alkajaisiksi ei kyllä kuulosta pahalle. Toivon vain, että opettajat ja kanssaoppilaat olisivat siedettäviä tapauksia, että siellä viihtyisi. Onneksi se oppiminen on kuitenkin sen verran pienimuotoista, että enköhän siitä selviä. Jahka tämä koulu starttaa, niin täytyy tosissaan alkaa hakeutua sinne työelämään. Minulla on haaveissa vaikka mitä ostettavaa, kun vaan saisi vähän enemmän rahaa kuussa. Esimerkiksi parisänky olisi aivan ihana juttu. Sellaisen minä ensimmäisenä hankkisin. Samoin kuin omalle rakkaalle pelejä enempi. Hän kun niistä niin kovasti tykkää. Mutta nyt minä hankin itselleni ruokaa tuolta keittiöstä, sillä hirveä nälkä iski. Ja puhelinkin soi.. moi!