Vai että kuulumisia kaivataan. :] No enhän minä ole ehtinyt blogia päivittään, kun olen niin hirmuusti pelannut tietsikallani Zoo Tycoonia. Siltä varalta, ettei peli ole tuttu tätä lukevalle silmäparille, niin ideana siinä pelissä on rakentaa oma tuottoisa eläintarha. Ei siis riitä, että tekee häkin ja laittaa eläimiä sinne, vaan ne pitää myös saada tyytyväisiksi. Sillä ylläri pylläri: tyytyväinen eläin = tyytyväinen asiakas zoossa! Eli tuottoa ei tule, jos ei ihmiset tykkää. Niin ja tietysti ne ihmiset täytyy myös muuten saada viihtymään mm. rakentamalla niille ravintoloita, jäätelökioskeja, vessoja, puistoja, penkkejä istua jne jne. Lista on loputon. Eli siis ei ihmekään, että aikaa on kulunut. Tosin on se kannattanutkin. Olen sataatuhatta vailla miljoonan rikki menemistä! \o/

No mutta on sitä muutakin touhuiltu. Olen reissanut Nokialla ja viime viikonlopun rakkaani oli täällä. Tänä viikonloppuna olisikin poikiksen veljen ja hänen tyttöystävänsä tuparit, joten täytyisi kai koittaa harjoittaa sitä juomista jälleen. Viime kerrasta onkin aikaa, joten hieman takaraivossa jännittää, että millainen kanjoni tulee olemaan sunnuntaina. ._.

Koulu on lähtenyt rullaamaan ihan kivasti. Tosin eihän tuota hirveitä ehdi viikossa olemaankaan, kuin pari iltaa vain täytyy lusia. Aineet ovat vielä markkinointia lukuun ottamatta olleet tuttuja ja turvallisia, joten vielä ei oikein sellaiseen kunnon opiskelurytmiin olla päästy. Tai no ainakaan minä en ole. Mutta kyllä se tästä lähtee.

Tuli muuten noista tv-ohjelmista mieleen (telkku kun hälisee nyt tuolla taustalla), että enpäs sitten niin innostunutkaan tämän vuoden bb:stä, kuin olisin luullut. Ei oikein sellaista suosikkia ole tullut niistä ja tuntuu, että kaikki tyypit siellä ovat tosi värittömiä. Jokainen vain yrittää olla parhaimmillaan, jottei vain tulisi pudotetuksi. Huonoa teeveetä semmonen on. Sen sijaan olen nauttinut, kun suosikkisarjani Greyn anatomia on jatkunut uusin jaksoin. Minä sitten tykkään siitä hassusta sairaalasarjasta. Housekin on hyvä, mutta kun on jo nähnyt nuo jaksot mitä siellä tulee, niin ei se enää oikein laita istumaan sohvan nurkkaan iltaisin. Sitä hassun tyhmää helvetin keittiö-sarjaa olen myös tullut seuranneeksi. Vaikka tiedänkin jo voittajan.. Mut mut pitihän se käydä katsoon.

No mutta joka tapauksessa siinä hieman kuulumisia taas vaihteeksi. Hyvä vaan, kun joku tsemppaa. Kiittis Eikku! Ja lopuksi tähän voisin liittää yhden kivan kuvan, jonka humoristinen poikikseni minulle tässä taannoin sendi. Toivottavasti muuten osaan sen liittää.. katsotaas:

Niin ja kuvassa on se ikuisuuskysymys; Kumpi tuli ensin, muna vai kana? (no hemmetti, täytys muuttaa toi kuvan tiedosto, mutta arvatkaas jaksanko. Koklataas vanhaan malliin.. ja onnistu. Noin!)

Munavaikana.gif

Tähän on hyvä lopettaa tältä erää. :]